חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

פרויקט סדנת דיגיטל עם הבצפר - מאמאנט

הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל


פרויקט סדנת דיגיטל עם הבצפר - מאמאנט

עידן בראון, מנהל קורס קופירייטינג בבצפר שיתף: "במסגרת קורס קופירייטינג, בסוף כל פרק מקצועי, אנחנו בוחרים לקוח אמיתי שיתאים לערכי הקורס ויהווה אתגר לימודי ומעשי. כשבחרנו במאמאנט, עוד לא הבנו כמה החיבור יהיה מרגש, הגענו בגישה מקצועית ומהר מאוד התאהבנו. לפרויקט פרק הדיגיטל, מאמאנט נראו לנו כלקוח מושלם - אגודה ענקית חובקת ארץ, שעושה טוב לאלפי אמהות. הבנו שנוכל לתרום מהרוח היצירתית והמקצועית שלנו לפרסום האגודה בערוצי הדיגיטל הרבים שלה. מהרגע הראשון נוצר חיבור רגשי עם חבורת האמהות האנרגטית ומלאת שמחת החיים. קשר זה נמשך והתעצם במהלך העבודה על הבריף, הגענו לאימונים ומשחקים ולמדנו להכיר את קהל היעד ממקור ראשון, פגשנו עשרות אמהות נפלאות ומעוררות השראה. הדרך שעברנו עם מאמאנט היתה מדהימה, למדנו על ערכי הספורט ממקום נקי, אוהב ומפרגן, למדנו איך אמא יכולה להיות מרכז המשפחה והפכנו למעריציה. לבסוף, חווינו פרץ של יצירתיות שבא לידי ביטוי במספר רב של הצעות קריאטיביות לקמפיינים דיגיטליים בערוצים רבים - יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד.

אנחנו מודים מקרב לב לחבורת מאמאנט ולמנהלותיה המקסימות, על ההזדמנות והדרך שעברנו ביחד.
אתי, קארין מיה ועפרה - תודה רבה וחיבוק אוהב מקורס קופירייטינג 38 של הבצפר."

עידו כהן הינו המרצה סדנת דיגיטל ומנהל קורס ניהול תוכן ברשתות החברתיות.

פרויקט סדנת דיגיטל עם הבצפר - מאמאנט

ראיון עם מיה רובין-פרומט, יו"רית מאמאנט תל אביב על הפרויקט ושיתוף הפעולה עם "בצפר"

איך עלה הרעיון?
מאחר ויש למאמאנט תקציב מוגבל, ניסינו לחשוב על רעיונות לייצר פרסומים מקוריים באינטרנט.
בכל תחום קיימים מתמחים וסטאז'רים וגם בתחום המדיה, חיפשתי מכללות למדיה דיגיטלית לעצמי מאחר ורציתי לשפר את הידע האישי שלי מאחר וכל עולם התקשורת השתנה בשנים האחרונות. רציתי להתעדכן בטכניקות ובחידושים בפייסבוק, באינסטגרם וכדומה.

איך הגעת לבצפר?
מצאתי את הבצפר בגוגל, שיתפתי את קארין מנכ"לית מאמאנט במטרה לגייס עוד כח עזר עבור עמותה דלת תקציב כמונו. נחשפנו לראש צעיר מאיתנו, גילינו חשיבה שונה והתפיסה שלהן לגבי מדיה ותקשורת מובנית אצלן באופן אחר ושונה מאחר ונולדו וגדלו לטכנולוגיה.
קארין פנתה אליהן ועדכנה אותי שהם התגייסו לפרויקט בשמחה, כתבנו בריף יחד ויצקנו לזה תוכן.
הכנסנו דוגמאות של ליגות מקומיות כאשר קארין שיתפה בהסתכלות שלה על ליגת מאמאנט הבינלאומית והישראלית בכללותה..

יוצאים לדרך...
הם קיבלו את הבריף, התלהבו והזמינו אותנו לפגישה של כשעתיים עם הנהלת בית הספר עידן, עידו, נויה על מנת ללמוד את הנושא, לחדד אותו ולחבר אותם  לעשייה ולחזון של מאמאנט.

לדעתך, מה גרם לבצפר לבחור דווקא במאמאנט כפרויקט?

אני חושבת שהעובדה שאנחנו הגענו עם המון אנרגיה והתלהבות, עם מוטיבציה להצליח בשיתוף הפעולה הזה עם סיפורים מצחיקים ומעניינים גרם להם להתחבר אלינו. הם הגיעו למשחקי גמר חצי גביע ובשני אימונים במאמאנט תל אביב ובגלל שחגגנו יום הולדת היה כיבוד והם הרגישו את הוויב המגניב של מאמאנט והצטלמנו יחד, היה חיבור וכימיה ברמה האישית כמו גם חיבור ברמת הקונספט.

איך הם עודדו אותנו!!! נשארו עד סוף המשחקים, צעקו קריאות עידוד וממש נכנסו לאווירת המשחק  גם בקבוצה תחרותית וגם בקבוצה עממית וזה החלק שממש גרם להם להבין לעומק את העולם של מאמאנט. כששאלתי אותם באופן אישי, שיתפו שאף פעם לא היה להם לקוח שעניין וריגש אותם ככה, כל כך שמחתי לשמוע את זה!!
מדהים עד כמה ספורט וכדור משפיע מיידית ומפשיר את הקרח, מסיר מיד את כל החומות!

כשהעברנו את המצגת על מאמאנט, הגענו עפרה קארין ואני לשיעור בשעות הערב וקיבלנו את הבמה לשעה וחצי שבו הצגנו את מאמאנט, שיתפנו יותר וענינו על שאלות. לשמחתי, הבאתי בתיק את החולצה שלי ואת הכדור. נכנסתי לתפקיד, הוצאתי את הכדור והחזקתי אותו במשך כל המצגת כי אז אני מרגישה הכי מחוברת להיותי שחקנית, מחוברת לליגה, מתגאה בקבוצה שלי ששמה כתוב על הגב של החולצה שלי, אז זה חלק ממה שנותן לי מוטיבציה ומניע אותי.

במסגרת ספורטיבית, הכל יכול לקרות! הרגשתי שאני לוקחת איתי את הקבוצה שהיא הרוח הגבית שלי וזה נותן לי רגע הפוגה ומוריד מתח... כך אני נכנסת לתפקיד ומכניסה אנושיות למצב....
באותה פגישה של המצגת, הם מחאו לנו כפיים והתרגשו ונעמדו וזה היה כל כך מרגש!

עפרה התחילה בכך שסיפרה על החזון, על כך כל אמא יכולה, קאריו המשיכה ואני שיתפתי על איך זה להיות ושבת ראש בעיר גדולה ונתנו להם לטעום את כל העולם הזה שנקרא מאמאנט.
כל הפרויקט ארך כחודשיים...

הבצפר - יותר מספורט - תומר תיק ויונתן רובינגר

הבצפר - יותר מספורט - תומר תיק ויונתן רובינגר

"הקונספט שהצענו הוא "יותר מסתם ספורט". רצינו להראות את הכיף, האחווה והקהילה של מאמאנט בצורת אתר ספורט אינטרנטי ובו יהיו כמו כל אתר ספורט, כתבות על שחקנים, רכילות, ראיונות ועוד, אך עם תוכן שמותאם למאמאנט.

הבצפר - "כדור היתוך - קהילה ללא תנאי קבלה" - תמר קניספל וניר ברנע

הבצפר - "כדור היתוך - קהילה ללא תנאי קבלה" - תמר קניספל וניר ברנע

״כדור היתוך״ חוגג את המגוון ואת השוני של האמהות שמשחקות במאמאנט. הקונספט פונה לכלל האמהות בישראל, בלי קשר לדת, שפה, גובה או תעסוקה, עם המסר: כל אמא מתאימה.

הבצפר - "מאמאנט זה בשגרה שלי" - אבי כדורי ובר וקסלר

הבצפר - "מאמאנט זה בשגרה שלי" - אבי כדורי ובר וקסלר

"הקונספט שהצענו, "זה בשגרה שלי" הגיע לאחר ההבנה שאמהות יצטרפו לליגה אם יראו שאפשר לשלב את האימונים, המשחקים ואת הפעילויות מחוץ למסגרת המגרש בזרם החיים היומיומי.

הבצפר - מדבק בטוב - תמיר פישר ונוי וסילקובסקי

הבצפר - מדבק בטוב - תמיר פישר ונוי וסילקובסקי

"הקונספט, מאמאנט זה מדבק, הגיע בתור התחלה רק מלראות את הבנות, האנרגיה שלהן שמדבקת.

הבצפר - "MAMA taking over the NET" - נעמה ויזגן ורעות הרשקוביץ

הבצפר - "MAMA taking over the NET" - נעמה ויזגן ורעות הרשקוביץ

"נשים לא מבינות עד כמה מאמאנט היא קהילה עוצמתית, הרבה יותר מרק כדורשת. לכן החלטנו להציג את עוצמת הקהילה של מאמאנט ע"י שימוש בקהילות פייסבוק במגוון תחומים.

הבצפר - "מאמא אני אוהד אותך" - בן יוסף ורועי מלמד

הבצפר - "מאמא אני אוהד אותך" - בן יוסף ורועי מלמד

"הקונספט שלנו היה "מאמא אני אוהד אותך", הראינו אותו מ-3 זוויות שונות: הזווית של הילדים, הבעלים והמאמות עצמן, ככה ניסינו להראות לכולם כמה אהדה מקבלת מאמא שהיא במאמאנט.

הבצפר- בכל אמא יש מאמא - יערה לביא ורותם נאומבורג

הבצפר- בכל אמא יש מאמא - יערה לביא ורותם נאומבורג

"הקונספט שחשבנו עליו הוא "כל אחת יכולה להיות מאמאנט".

הבצפר - "תירוצומט - הדבר היחיד שעומד בדרכך הוא את" - שובל קרן

הבצפר - "תירוצומט - הדבר היחיד שעומד בדרכך הוא את" - שובל קרן

"נושא העבודה שלי סבב סביב התירוצים של האמהות.