בבריף התבקשנו למצוא דרכים לחזק את הקהילה ולמשוך חברות חדשות אליה, חשבנו איפה באינטרנט נמצא קהל היעד שלנו והחלטנו להתמקד בקבוצות של אמהות בהן קהל היעד זהה. בנוסף החלטנו לחזק את הקהילה על ידי העצמת הנטוורקינג שכבר פועל בתוך הקהילה על ידי הקמת קבוצה לנטוורקינג בין נשים שעליו אחראית מאמאנט.
נעמה הייתה בהצגת הבריף, אבל עבורי (רעות) התהליך היה מעט מסובך מכיוון שאני בקבוצת סיכון, אז יצא לי רק לשמוע על המאמאנטיות ולחקור על המאמאנטיות - וככל שחקרתי יותר התגלתה לפני קהילת נשים עוצמתית ומלאת אנרגייה ושמחת חיים. לאורך כל זמן העבודה על הבריף כל מה שאני ונעמה היינו צריכות רק שלחנו מייל וישר הייתה הענות וזה היה נהדר.
כיף לעשות עבור מישהו שידוע שהוא יעשה טוב בעולם וידאג להעביר את הטוב הזה הלאה (:"