חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

מהי ליגת מאמאנט


בליגת המאמאנט בכדורשת משתתפות אימהות של תלמידי בתי הספר (יסודיים, חטיבות ותיכונים), כאשר כל בית ספר מרכיב קבוצה (או יותר) המונה 8-12 אימהות, המתאמנות ומשחקות יחד. במהלך העונה מתחרות הקבוצות זו בזו במסגרת הליגה.
קבוצת המאמאנט משלבת פעילות ספורטיבית וכושר גופני, דוגמא אישית, חינוך לספורט, היכרות ומפגש חברתי וגאוות יחידה.
כל שחקנית מקבלת חולצת משחק וכרטיס חבר המקנה לה את הזכות להשתתף במשחקי הליגה והטבות מגוונות נוספות.
ליגת המאמאנט שואפת למקצוענות ולכן הציבה רף גבוה וסטנדרטים גבוהים כגון: תקנון, טבלת תוצאות שבועית, תכנית משחקים, שופטים, תלבושת אחידה, הנפקת כרטיסי שחקנית וכו'.
קבוצות הליגה מקבלות מהנהלת הליגה ומהעיריות, את כל הדרוש להן: אולמות, כדורים, רשתות ותלבושות.
לכל קבוצה יש קפטנית העומדת בראשה. הקפטנית מארגנת את קבוצתה, אחראית על רישום שחקניות הקבוצה, מרכזת את כל הטפסים המנהלתיים ושומרת על קשר עם הנהלת הליגה והקפטניות האחרות.
 ליגת מאמאנט פתוחה בפני כל אימא ומיועדת לכל מי שרוח הספורט מפעמת בה. אין צורך בידע מוקדם, כשרון או יכולת ספורטיבית מיוחדת. זו הזדמנות נפלאה לפעילות ספורטיבית מהנה במשחק קבוצתי. בנוסף, מהווה הליגה כר להתנדבות ועשייה למען הקהילה.
במאמאנט-כל אמא יכולה!

 

מהי ליגת מאמאנט מהי ליגת מאמאנט

 

כך זה התחיל
"ליגת האימהות בכדורשת – "מאמאנט" הוקמה בשנת  2005 בכפר סבא בעידודו של חיים בורוסקי וביוזמתה של עפרה אברמוביץ. ההתחלה לא הייתה קלה אך כאן נכנסה עפרה אברמוביץ לתמונה והחלה ללא לאות ובהתנדבות מלאה ליזום, לשווק ולדחוף את הליגה בקרב תושבות העיר, ראש העיר, מנהלי בתי הספר, מורים לחינוך גופני, ועדי הורים, אספות הורים, כדי שכל אלה יסייעו בהקמת קבוצות בית ספריות.
עפרה שיתפה בחזונה את ראש העיר כפר סבא יהודה בן חמו שנרתם מיד לעניין ומיד לאחר ברכתו יצאה הליגה לדרך. כבר במרץ 2006 נפתחה העונה הראשונה של ליגת הכדורשת שמנתה 10 קבוצות. בהרכבי קבוצות אלה נכללו אימהות שייצגו את בתי הספר מכל רחבי כפר סבא, בהן למדו ילדיהן. ב-10 הקבוצות שיחקו 110 שחקניות. ביוני 2006 נערך משחק גמר-האליפות לעיני קהל רב. המשחק התעלה לרמה גבוהה ביותר, והיה מרתק, צמוד  ומלהיב. 
ההצלחה המדהימה הובילה לפתיחת עונת המשחקים השנייה 2006-7, שכבר זכתה להיקרא בשם "מאמאנט - ליגת אימהות בכדורשת".
בעונת 2007-8 כבר מתחרות כ 300 שחקניות כדורשת ב 27 קבוצות!! מבתי ספר שונים.
כיום מתפרסת המאמאנט במספר רב של ערים ויישובים בארץ כגון: כפר סבא, רעננה, עמק חפר, רמת גן, גדרה, אבן יהודה, קרית אתא ועוד...