חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת בת ים - שרה קרן

ליגת בת ים קיימת 7 שנים, לפני שנתיים קיבלתי את ניהולה ביחד עם 2 בנות נוספות והשנה אני מבקשת לנהל אותה ביחד עם כל הקפטניות של הליגה – לצערי כמות הקבוצות ירדה מאוד ובסוף ינואר נתחיל את משחקי הליגה – נהיה 6 קבוצות. תקוותי שמכאן רק נצמח.


  1. ספרי לנו קצת עלייך: במה את עוסקת, היכן את מתגוררת, תחביבייך?
    היי, שרה קרן – מנהלת אדמיניסטרטיבית בבית ספר למדעים בתל אביב, מתגוררת בבת ים.  תחביבים – ספורט וסריגת שטיחים, תיקים ופופים.
  2. ספרי לנו בכמה משפטים על הליגה שאת מרכזת ועל הרגע שבו החלטת להתנדב לתפקיד?
    ליגת בת ים קיימת 7 שנים, לפני שנתיים קיבלתי את ניהולה ביחד עם 2 בנות נוספות והשנה אני מבקשת לנהל אותה ביחד עם כל הקפטניות של הליגה – לצערי כמות הקבוצות ירדה מאוד ובסוף ינואר נתחיל את משחקי הליגה – נהיה 6 קבוצות.  תקוותי שמכאן רק נצמח.
  3. האם נתקלת בקושי – במילוי תפקידך כאישה? לא נתקלתי בקושי מיוחד מעצם היותי אישה.

  4. סיפור מצחיק / בדיחה פנימית / מקרה מרגש מהליגה:  מקרה מרגש – לראות שחקנית שהיתה חולה במחלת הסרטן, לא מוותרת ובין טיפול אחד למשנהו, הייתה מגיעה לשבת על הספסל ולעודד את חברותיה..

  5. בנימה אישית – מה המסר שחשוב לך להעביר לשחקניות? הלוואי ויכולתי ל"הדביק" את כל השחקניות בחיידק משחק הכדורשת – חיידק של משחק קבוצתי – משחק עם רוח קרב ורוח של חברות..  מסר של ביחד, משחק שלא רק מדגיש את הספורט אלא את השותפות.. אני רואה חברויות מופלאות.

נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת בת ים - שרה קרן