חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת זכרון יעקב - יעל שטיבר

בתור נשים שחיות בעולם המטורף של היום, מאוד קל להישאב לשגרה יום-יומית, לתעסוקה עם המשפחות ולא להשאיר זמן ומקום לעצמנו. מאמאנט מאפשרת פלטפורמה להעצמה נשית, לעשייה בספורט, לקשרים חברתיים וחיבור קהילתי שקשה לייצר בשלבים כאלה של החיים.


  1. ספרי לנו קצת עלייך: במה את עוסקת, היכן את מתגוררת, תחביבייך?
    שמי יעל שטיבר ואני גרה בזכרון יעקב בשנים האחרונות. לפני שלוש שנים, עשיתי עליה/חזרה לארץ עם בעלי ושלושת ילדי אחרי 15 שנה בארה"ב. נסעתי לקליפורניה אחרי שרות קבע בצבא, שם פגשתי את בעלי שגדל שם. אחרי לימודי חינוך באוניברסיטת סן פרנסיסקו, הייתי חלק מצוות הקמה של גני ילדים של חברת גוגל. במהלך עשר השנים שעבדתי בגוגל, מילאתי תפקידי חינוך וניהול שונים במערכת גנים גדולה ומאתגרת.
    אחרי המעבר לארץ, חיפשתי לעשות שינוי בקריירה שיאפשר לי להיות זמינה יותר לילדים ולבית. כשנחשפתי למאמאנט, הרגשתי שמצאתי את מקומי בתור שחקנית ובשלב מאוחר יותר גם בתור מאמנת. היום, אני מאמנת מס' קבוצות באזור זכרון וחדרה, מרכזת את פעילות מאמאנט בזכרון יעקב ולוקחת חלק בפרוייקטים שונים של מאמאנט ישראל. העשייה סביב הכדורשת בשיתוף נשים ונערות מכניסה הרבה משמעות וחשיבות לחיים שלי.

    נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת זכרון יעקב - יעל שטיבר

  2. ספרי לנו בכמה משפטים על הליגה שאת מרכזת ועל הרגע שבו החלטת להתנדב לתפקיד?
    התחלתי לרכז את ליגת זכרון יעקב בתחילת שנה שעברה, אחרי שינוי שהחלטנו לעשות בתור שחקניות. הצבנו מטרה לאושש את הליגה ולהכניס בה אנרגיות מחודשות. יש לנו שלוש קבוצות בזכרון יעקב ואנחנו חלק מליגה אזורית גדלה ומתפתחת בשיתוף עם חדרה, אור עקיבא וחריש.

    רכז/ת מקצועי/ת בליגה: טלי יקר מחדרה
  3. האם נתקלת בקושי – במילוי תפקידך כאישה? לא, בכל פניה ובכל בקשה אני מרגישה מוערכת ומקבלת התייחסות אוהדת ועניינית.

  4. סיפור מצחיק / בדיחה פנימית / מקרה מרגש מהליגה:  הדרך בה נשאבתי לכדורשת תמיד הצחיקה אותי… זה התחיל כששחקנית שמה לב לגובה שלי ועקבה אחרי בסופר. במשך שלושה חודשים, היא לא עזבה אותי וניסתה להסביר לי למה עדיף לשחק כדורשת ולא כדורסל. בסוף כשהשתכנעתי להגיע לאימון ניסיון, התאהבתי במשחק!

  5. בנימה אישית – מה המסר שחשוב לך להעביר לשחקניות?
    בתור נשים שחיות בעולם המטורף של היום, מאוד קל להישאב לשגרה יום-יומית, לתעסוקה עם המשפחות ולא להשאיר זמן ומקום לעצמנו. מאמאנט מאפשרת פלטפורמה להעצמה נשית, לעשייה בספורט, לקשרים חברתיים וחיבור קהילתי שקשה לייצר בשלבים כאלה של החיים. אני מאושרת שיש לי את האפשרות להתפתח באופן אישי, להעניק לחברה וליצור קשרים עם נשים מדהימות בזכות מאמאנט.