חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

פתיחת עונה 2019-20 מאמאנט מטה אשר

בתאריך 17.11 התקיים טקס פתיחה חגיגי לעונה ה- 5 של מאמאנט מטה אשר. בטקס הוצגו הקבוצות המאמנים השופטים והרשמים.


גל מנצור, מנהל מחלקת הספורט במועצה דיבר על ייצוג הספורט הנשי והזמין את נילי אלון, היועצת לקידום מעמד האישה במועצה שעוזרת רבות בתמיכה ובתקצוב הספורט הנשי שאמרה לשחקניות כמה היא שמחה לראות שכמות הבנות גדלה משנה לשנה.
ליאת אביב, נציגת מנהלת מאמאנט ארצי שהיא גם שחקנית קבוצת כבירות סיפרה שכל אמא יכולה שכל אחת צריכה את הזמן לעצמה עם החברות על המגרש ומחוצה לה והזמינה את האימהות להשתתף בטורנירים ארציים.

שגית הררי אבלו, רכזת הליגה, ציינה והדגישה כמה חשובה המשפחתיות והגיבוש בן שחקניות הקבוצות והליגה, על שיתוף הפעולה כמו גם העזרה והתרומה לקהילה ואיחלה לקבוצות בהצלחה.
בנוסף, הודתה לד"ר צח שרוני מומחה לכירורגיה פלסטית שתרם לענף הכדורשת במועצה.

המון תודה לקפטנית קבוצת מגוונות עדי ירחי שעזרה בגיוס התרומה, ללימור גנור קפטנית קבוצת רגבה שעזרה בתרומת העוגה מחברת "מנו ספנות", להילה שטוקלמן שחקנית קבוצת כבירות על הכנת העוגה, לאיריס גליקסמן הצלמת על הצילומים המהממים.
בתום הטקס נערך המשחק הראשון לעונה: קבוצת גשר הזיו מנצחת העונה שעברה מול סגניתה אשתקד קבוצת רגבה.

לאחר ההתרגשות וקצת חלודה ירד מפלס הלחץ והחל  המשחק . המשחק בתחילתו היה די צמוד אבל לבסוף קבוצת גשר הזיו ניצחה את המערכה. המערכה השנייה החלה וקבוצת רגבה לא וויתרה והמשחק היה צמוד עד ששוב קבוצת גשר הזיו הוכיחה את יכלתה וניצחה 0:2 את המשחק.

מאמאנט מטה אשר איחלה לכל הקבוצות בהצלחה!
שגית הררי אבלו, רכזת מאמאנט מטה אשר