חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

מתחברים למאמאנט בצעדת ירושלים

הצעדה התקיימה בחול המועד סוכות 9-10.10.17.


במשך יומיים ישתתפו כאלפי צועדים במגוון מסלולים, לאורכם יוקמו סוכות אירוח, ויתקיימו מפגשים עם קהל ישראלי מגוון ורחב. אחד ממוקדי העניין תהיה ליגת מאמאנט, אשר תציב לאורך המסלול רשתות לרווחת הצועדים בכל הגילאים. מוזמנות גם לבקר במתחם מאמאנט, בו נציג את הליגה, נחבר שחקניות חדשות וגם נישן יחד באוהלים בשטח, עם המשפחות והילדים.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין: "צעדת ירושלים היא מסורת של למעלה מ 60  שנה ובכל פעם מרגשת מחדש. עשרות אלפי התושבים והמבקרים מכל הארץ שעלו לירושלים וצועדים באתריה היפים הם מחזה מדהים ומיוחד. ירושלים מארחת בחג מאות אלפי מבקרים ותיירים, שנהנים מהאתרים המדהימים שלנו ומהאטרקציות הייחודיות של העיר  ירושלים. "

" אנו רואים בצעדה מפעל לאומי חברתי חשוב ומשמעותי, ביצירת חיבור ושיח אחר בעם. מטרתנו לקדם את החזון של חיבור עם ישראל והחברה הישראלית ל'יחד' ישראלי חדש, יחד של סובלנות, שותפות ואחדות בעם." מסביר אביהו סופר יו"ר משותף "מתחברים לעתיד משותף ומוסיף: "לאירוע יגיעו אנשים מכל הגוונים של החברה הישראלית, שיצעדו בהרי ירושלים . . . בטבע. המשתתפים יקיימו פעילות ספורטיבית וחווייתית, תוך כדי יצירת שיח וקשר ראשוני עם קהלים שונים, איתם לא היו נפגשים אלמלא האירוע: דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, תושבי הצפון והדרום, מבוגרים וצעירים.
לאורך המסלול, ימוקמו כ-35 תחנות תוכן, בכל אחת ניתן יהיה לפגוש במרקם המיוחד של החברה הישראלית. זאת באמצעות פעילות חינוכית - חווייתית, מעגלי שיח, הפעלות לכל המשפחה, מופע של אמנים, הצגות ילדים, ולמידה על הציונות ומדינת ישראל. דוגמא לכך, היא פעילות המאפשרת לאדם רואה, לחוות את מה שעובר עיוור, על ידי שימוש בכלב נחייה.

השנה החליטה מאמאנט להצטרף ואנו שמחים על התוספת הנפלאה. ליגת מאמאנט משמשת דוגמא נפלאה לפעילות ספורטיבית, שמהווה גם מיזם חברתי, המחבר בין אמהות המגיעות מרקע שונה ותרבויות מגוונות. גם מאמאנט מאפשרת לשחקניות, שיח, חוויה, חיבור לקהילה וחיזוק החוסן החברתי, באמצעות הספורט". 

מוזמנות לחוויה משפחתית, חברתית, חינוכית והנה, המציעה עושר תרבותי ומפגש עם פסיפס ישראלי, וקהילות שונות מכל הסוגים והמינים.
מחיר לגילאי 12 ומעלה - 25 ש"ח, כולל ארוחת בוקר וערב. הכניסה חופשית לילדים עד גיל 12.
9-10/10/2017 חוה"מ סוכות י"ט-כ' תשרי תשע"ח

מתחברים למאמאנט בצעדת ירושלים