חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

שותפות וחיבור דרך ספורט - ערב חשיפת ליגה חדשה בג'סר אה זרקא

על המגרש הספורטיבי של מאמאנט משחקות אמהות מגוון מגזרים וקהילות מישראל. דוגמא לכך היא ליגת ג'סר אה זרקא שנחשפה במסגרת ערב מרגש בתחילת חודש יולי


הטקס כלל מילות ברכה, משחק מאמאנט ורישום השחקניות החדשות.
" מבחינתי מדובר ברגע היסטורי , בו אנו משלבים בכפר פעילות נשית ספורטיבית מבורכת שתאפשר לנשות הכפר לעסוק בספורט גם מחוץ לגבולות הישוב" מסביר מר מורד ג'יסר שייח  עמאש ראש מועצת ג'אסר אה זרקא.

" מדובר בפעילות חדשה וייחודית שמגיעה לכפר חלש שתושביו שייכים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך מאוד, ובעל בעיות חברתיות וכלכליות. חלק גדול מהאוכלוסייה סובלים מחסכים רגשיים או מצב כלכלי ירוד, דבר שמשפיע באופן ישיר על המצב הנפשי.

שותפות וחיבור דרך ספורט  -  ערב חשיפת ליגה חדשה בג'סר אה זרקא

החיבור של האמא למאמאנט יכול לחולל נפלאות. היא ובני משפחתה יכולים למצוא טעם נוסף לחיים, ולסגל חשיבה קצת אחרת, באמצעות הספורט. כשר נכניס אלמנט של ספורט למשפחה, הדבר יכול לשנות את האווירה הכללית ודרך החשיבה של האמהות וכל בני ביתן. השתתפות הבעל והילדים  באימונים ובמשחקים,והעובדה כי ויעודדו את האמא - שמשחקת מאמאנט, חיוך על הפנים זה מוסיף הרבה ערכים. יתרגלו...חוגים אישה באה ורוקדת במקומות פנימיים וסגורים.. יהיה חשוף טורניר זה

במסגרת משחקי הליגה, יפגשו האמהות של ג'אסר-א-זרקה שחקניות מרחבי הארץ, יעברו חוויות שונות וכך יהיה ניתן ליצור אווירה חיובית יותר בכפר ולהציג את היישוב לתושבים המתגוררים באזורים שונים בארץ.