חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

קבוצת מעפילים אלופת ליגת מאמאנט לוד לעונת 2015-16


קבוצת "המעפילים" אלופת  ליגת מאמאנט לוד לעונת 2015-16
---------------------------
ביום חמישי, ה-16/06/16, נערך משחק הגמר של ליגת מאמאנט לוד לעונת 2015/16. כל בנות הליגה, המונה כיום 65 שחקניות, התכנסו באולם הספורט ביאליק, יחד עם בני משפחותיהן שהגיעו לעודד. 
את הערב, פתחה איילת אדרי, יו"ר מאמאנט לוד בדברי סיכום לעונה הראשונה והמוצלחת של הליגה, על רקע מצגת מושקעת עם תמונות מכל משחקי וארועי הליגה שהיו השנה. 
מאמאנט, ליגת אמהות בכדורשת, הינה ליגה, בה אמהות מרחבי העיר מתאמנות באופן שוטף באולם ביה"ס של ילדיהן  ונפגשות  במשחקי הליגה אחת לחודש. אך למאמאנט, ישנו גם ערך מוסף, כחלק מהאני מאמין של הליגה, על השחקניות להיות מעורבות בקהילה ולתרום לה.
במסגרת פעילויות אלה, שחקניות ליגת לוד, נרתמו השנה לפרוייקטים שונים ומגוונים, כגון השתתפות בטורניר "גם אני מודעת", להעלאת המודעות לסרטן השד, חלוקת משלוחי מנות והגעה לפעילות משותפת עם קשישים במרכז יום והפעלת פעילות "קידנט" לכל ילדי השחקניות בליגה.
לאחר דברי הפתיחה, נערך משחק הגמר בין קבוצת "המעפילים" לקבוצת "הראל א'", שתי הקבוצות הראשונות בטבלת הדירוג, אשר העפילו לגמר.
המשחק היה צמוד ומותח במיוחד. הקבוצות סיפקו לרשמים עבודה רבה. הניקוד הוענק בכל פעם לקבוצה אחרת כמו במשחק פינג פונג. שתי הקבוצות הפגינו מקצועיות רבה, שנרכשה במהלך השנה.
המשחק הסתיים בתוצאה 2:0 לטובת המעפילים. במערכות: 21:14,   21:17.
עתה נותר לקבוצת המעפילים, לייצג את העיר לוד בכבוד בטורניר אלופת האלופות הארצי, אשר יתקיים בת"א בתאריך ה-08/07/16.
בתום המשחק, נערך טקס חלוקת פרסים וגביעים לשלושת המקומות הראשונים בליגה. ראש העיר  עו"ד יאיר רביבו ברך את כל שחקניות מאמאנט על הרוח הספורטיבית וההתמדה. בהמשך חולקו מגני הוקרה למאמנים ולרשמים הצעירים, לקפטניות של שש הקבוצות בליגה, חולק ורד ושי צנוע.
כל 65 שחקניות הליגה, יצאו מן האולם עם חיוך ומתנת סוף עונה: תיק אימון עם לוגו מאמאנט באדיבות נתנאל מתכשיטי זעפרני, חולצת אימון באדיבות סמדי ומשה ניסים מחנות ניחוח אישה מקניון לוד וערכת טיפוח מתנת SeboCalm.
"פה המקום להודות לראש העיר יאיר רביבו על התמיכה לאורך כל הדרך יחד עם שיתוף הפעולה ואיכפתיות שלה זכינו מאגף הספורט ובראשם מאיר אליהו ביחד עם רחל גז ושבו כהן", אמרה איילת אדרי, יו"ר מאמאנט לוד, "כל הכבוד לשחקניות. המשיכו כך! מצפים לעונה חדשה כבר בספטמבר הקרוב". 
כל אמא המעוניינת להצטרף למאמאנט, מוזמנת ליצור קשר עם איילת בטלפון: 054-6218844 מאמאנט כל אמא יכולה !
טבלת דירוג הקבוצות בתום משחקי העונה 2015/16 : במקום ה-1 המעפילים, 2. הראל א', 3. גני אביב, 4. גני יער, 5. זבולון המר, 6.הראל ב'.
----------------------------
בתמונות: 1.קבוצת המעפילים הזוכה במקום הראשון
2.מקום שני לנבחרת הראל א
3.גביע המקום השלישי לקבוצת גני אביב
4.יש אליפות, לקראת הנפת הגביע עם ראש העיר
5. כמה טוב שיש מאמאנט, כל אמא יכולה