חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

ספורטיאדה 2015


הספורטיאדה, אירוע הספורט הגדול והחשוב בישראל ובין אירועי הספורט העממי מהגדולים בעולם, מתקיים בכל שנה בעיר אילת. לספורטיאדה מגיעים מידי שנה 7,000 ספורטאים מעשרות מקומות עבודה, מאמנים ואנשי ספורט מובילים אשר מתחרים במסגרת קבוצותיהם במגוון ענפי ספורט בחמישה עשר ענפי ספורט שונים, ביניהם: כדורגל, כדורסל, כדורסל נשים, כדור עף, כדורשת, קט רגל, טניס לבן, טניס שולחן, שחייה, ברידג', שחמט, אופני הרים, קליעה למטרה ושש בש.

מרכז "הפועל", המשקיע מאמצים ומשאבים רבים בפיתוח ועידוד של קבוצות וספורטאים, רואה במשחקי הספורטיאדה את גולת הכותרת של פעילות הספורט העממי, בהן ליגת מאמאנט, המהווה ביטוי הולם לשאיפתן של הנשים לעסוק בפעילות ספורטיבית מהנה בשעות הפנאי, תוך כדי אפשרות לתחרותיות ולהישגיות. לפעילות הספורט העממי יש חשיבות עליונה בחוסן החברתי, והיא משקפת תפיסה חברתית המנחה את מרכז "הפועל" ואת ההסתדרות החדשה מזה שנים רבות.

לגלריית התמונות וסרטונים כנסו לפייסבוק של מאמאנט

ספורטיאדה 2015


קבוצת מאמאנור מגן יבנה הן הזוכות במקום הראשון בטורניר מאמאנט בספוטיאדה ה-35!

ספורטיאדה 2015


המקום הראשון והשני בתום המשחק בחיבוק ופרגון קבוצתי. ראש העין mp-9 כל הכבוד על המקום השני והמכובד

ספורטיאדה 2015


קבוצת MP-9 מראש העין זכו במקום השני

ספורטיאדה 2015


קבוצת הכפר מכפ"ס ניצחה וזכתה במקום השלישי.

ספורטיאדה 2015


קבוצת אשדוד חיל זכו במקום הרביעי

ספורטיאדה 2015


כל הכבוד לצוות המוכשר, המקצועי והמדהים של האקדמייה של מאמאנט על ניהול משחקים, עמידה בלוח הזמנים, הדרכה, מקצועיות לא מתפשרת, כל זאת ועוד ותמיד עם חיוך על הפנים!!

ספורטיאדה 2015


ספורטיאדה 2015 - שחקניות מספרות:

יפעת אלישזון, מאמאנט ראשון לציון: "אז אחרי 3 שנים במאמאנט. הילדים גדלו החלטתי להפקיד אותם בידי אמי ולרדת לאילת לחוות את הספורטיאדה. ביציאה מהמטוס פגש אותנו החום האילתי כשבראשלצ השארנו את הילדים מתרוצצים בין בית ספר לחוגים בגשם. בלובי חיכו לנו תיק, כדור ומתנות מפנקות נוספות והכל בקבלת פנים מרעננת.
אילת מוצפת בשחקני ליגות ושחקניות מאמאנט שמסתובבות בקניון ("לנצל את המחירים") לבושות בגאווה עם חולצת מאמאנט. כולן מתרגשות לקראת המשחקים מחר. בכל פינה אפשר לראות שחקניות שיורדות לספורטיאדה כבר שנה שלישית מכל הארץ ומכירות כאילו גרות אחת ליד השנייה ומתעדכנות אחת בעונת משחקים של השנייה.
לקראת ערב עלינו על הסעה שלקחה אותנו לטקס הפתיחה ושם חיכו לנו כוורת בהופעה מחשמלת!"

ספורטיאדה 2015


ספורטיאדה 2015- היום השני מפי אפרת סלינס, מאמאנט ראש העין.
"אנחנו מחכות לזה כל השנה - מסוף הספורטיאדה בשנה שעברה, ניהלנו ספירה לאחור בקבוצה, בשבועות ואז בימים, עד לנסיעה לאילת.
פעם בשנה, אנחנו, קבוצת חברות שהתגבשה כבר לפני שנתיים לספורטיאדה, יורדות לאילת לחמישה ימים של ספורט, צחוק, השתוללויות וכיף ייחודי רק לחופשת נשים ורק לספורטיאדה ! את האווירה במסדרונות בית המלון, סביב השולחנות בארוחות, ברחבי אילת ובמיוחד על המגרש וביציע קשה להסביר - מפגשים עם בנות מכל הארץ, מאות חיבוקים ופרגון בין הקבוצות, אווירה שגורמת לכך שגם אם נצחנו וגם אם הפסדנו, אנחנו לא מפסיקות לחייך. 
את יום המשחקים הראשון, סיכמנו במסיבת חוף של כל בנות המאמאנט בספורטיאדה, עם הרבה ריקודים, שתייה ונשנושים, צחוק וכיף, ועלינו עייפות ומרוצות לנוח לקראת יום המשחקים הבא.
אם הנצחון היה נקבע לפי כמות הצחוקים, בטוח היינו מנצחות בקלות ! זה עובר כל כך מהר, עוד שלושה ימים מתחילות לספור מחדש...."

ספורטיאדה 2015


אילנית אזוגי ארקש, מאמאנט אור יהודה מספרת על החוויות שלה מהספורטיאדה.
"היום השלישי ובשבילי האחרון, למשחקים ולשהייה. (רגע לפני הגמר לאלה שעלו לגמר😤) 
אז מה היה לנו? 3 משחקים מהנים ומאתגרים, חבורת בנות אלופות ומקסימות, המון חברויות וקשרים חדשים, חידוש קשרים ישנים כמובן קניות והרבה כייף והנאה.
אחרי המסיבה בליל אמש, יוצאות עם בוקר למשחק כמו פנתרות, משחקות, נהנות אפילו אם הפסדנו, חוזרות במהירות להספיק לקניות רגע לפני המשחק הבא.
חוזרות מחויכות -מבחינתנו ניצחנו,
באנו אני וענת מאור יהודה, בת שבע ופלורה מכרמיאל יחד עם רוזית ממעלות ורונית מכפר ורדים חברנו לגלית מתל אביב, צוות מנצח😍
מחכות לסופ״ש בכפר ורדים..... נתראה על המגרש בקרוב💋"

ספורטיאדה 2015