חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

טקס סיום הליגה




ענף הכדורשת בספורט נשים- ליגת מאמנט הגיע השבוע לסיומו בגמר ליגת האמהות בו זכתה נבחרת בית ספר רבין (א') לאחר ניצחון על נבחרת בית ספר לאה גולדברג. ראש העיר, צבי גוב-ארי העניק את גביע הטורניר לאלופות והבטיח "נמשיך להשקיע בפיתוח המגרשים בבתי הספר ליצירת תנאים מיטביים לנשות העיר כולל ציוד לאימון ולמשחקים". 

בשנה האחרונה צברה הליגה תאוצה רבה ביבנה עם למעלה מ-7 קבוצות וכ-100 אמהות המשתתפות אחת לשבוע באימונים ובמשחקים. הפעילות מתקיימת ביוזמת המחלקה לספורט בעיריית יבנה ובהובלת המאמן מאיר לוי. 

במחלקה לספורט החליטו ''להרים את הכדור'' ותודות לפעילות נמרצת של שתי אמהות, כרמית נחום וקרן קינן-אדמסקי, החלו להתגבש בחודשים האחרונים קבוצות של אמהות בבתי הספר בעיר. השתיים נפגשו עם ראש העיר, צבי גוב-ארי ומנהל המחלקה לספורט, שאול דוד, ראש העיר התרשם מהיוזמה ונתן את האור הירוק לפרוייקט. למשימה נרתם המאמן מאיר לוי, בעל תעודת מאמן בכיר בכדורשת ורכז הענף בעיר, שהחל בגיבוש הקבוצות עפ"י תכנית אימונים מסודרת בפריסה באולמות מרכז הספורט ואולם בית ספר ''בן-גוריון''. חשוב לציין כי הראשונות להצטרף לליגה היו בנות אליצור יבנה בכדורשת בהדרכתו של המאמן יוחנן פלד ז"ל שהלך לעולמו בחודש יולי שעבר. 

הקבוצות של בתי הספר רבין, בן-גוריון, לאה גולדברג, האלון ורמות-ויצמן משתתפות בליגת מאמנט הארצית ומידי שבוע מתקיים משחק ליגה ואימון הכנה. "הבנות מגלות רצינות רבה וההנאה גדולה. אנחנו שואפים להרחיב את השורות ולהגיע לפריסה בכל בתי הספר ויש לכך התעניינות רבה. בליגת מאמנט יש הזדמנות לכל אם לעסוק בספורט", מסביר המאמן לוי.

ביום שלישי 30.6.15 נערכו באולם מרכז הספורט במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי משחקי בתי הגמר בהשתתפות כל קבוצות בתי הספר. האמהות הפגינו רמת משחק גבוהה, כושר ובעיקר רוח ספורטיבית. בגמר ניצחה נבחרת רבין את נבחרת לאה גולדברג בתוצאה 2-0 וזכתה בגביע הטורניר. במחצית המשחק נערך משחק ראווה של הבעלים (אבאנט). 

בטקס הסיום סיפר ראש העיר, צבי גוב-ארי על פגישתו הראשונה עם תושבות העיר קרן וכרמית אשר ביקשו לקדם את הענף ביבנה. "אני שמח לראות את היקף הפעילות המרשים בענף החדש ועל היותכן מיישמות הלכה למעשה את האימרה 'נפש בריאה בגוף בריא'. בשנה הבאה נעמיד לרשותכם את היכל הספורט החדש ונמשיך להשקיע בפיתוח המגרשים בבתי הספר ליצירת תנאים מיטביים כולל ציוד לאימון ולמשחקים". ראש העיר הודה למנהל מחלקת הספורט ולמאמן מאיר לוי על ההשקעה והמקצועיות. 

המאמן מאיר לוי אמר כי "לאחר חצי שנה של עבודה מאומצת זו התרגשות גדולה לראות 
את השחקניות מגלות רצינות ויכולת גבוהה. נמשיך לקדם את הענף ואנו מזמינים את כל האמהות מבתי הספר בעיר לבוא ולקחת חלק בחוויה". לוי הודה לראש העיר על התמיכה הרבה וכן לשאול דוד ואבי אוחיון ממחלקת הספורט על העזרה והתמיכה בקבוצות.