חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

קול קורא שנשלח לשחקניות כפר סבא בפתיחת עונת 2019-20


שותפות יקרות!

זוהי השנה הרביעית בה אנו נפתח יחד את ליגת מאמאנט כ"ס
אני שמחה לברך כל אחת ואחת מכן שנרשמה לליגה לשנת 2019/20 והחליטה להיות שותפה בקהילת מאמאנט כפר סבא
מספר עדכונים חשובים לקראת השנה החדשה:
האג'נדה שתנחה אותנו השנה הנה "הכח בידיים שלנו"

"הכח בידיים שלנו" מבחינת תרומה לקהילה

  1. פעילות תרומה לקהילה, כמדי שנה נמשיך לתמוך בפעילויות מגוונות בפנימית עלומים ועוגה באהבה ועל כך תקבלו עדכון מפורט מנאמנת הקהילה שבקבוצתכן.
  2. השנה אנו עם הפנים לתוך הליגה שלנו ועל כן נקיים פעילויות לחיזוק וקידומה האישי של כל אחת מהשחקניות במגוון תחומים: קריירה, קידום ספורטיבי, כלכלי, מתבגרים, תזונה ועוד, בקרוב תחשפו למהלך.

"הכח בידיים שלנו" מבחינת ייצוגיות ורוח ספורטיבית

  1. טורנירים - חלק מהרוח הספורטיבית של מאמאנט הנה חשיפה לליגות ושחקניות אחרו מחוץ לכותלי כ"ס , ישנם מספר מועדים בשנה שזוהי הזדמנות נהדרת להיחשף ולקחת חלק בטורנירים המהווים קפיצת מדרגה לכל שחקנית ו/או קבוצה שרוצות להשתתף:
    • 24.10   טורניר "גם אני מודעת" לגילוי מוקדם של סרטן השד, שיתקיים באצטדיון האתלטיקה של ראשון לציון החל מהשעה 17:00 אחה"צ ועד הערב
    • 5-7 לפברואר- "טורניר הכתר הבינלאומי" בו ישתתפו כ 500 שחקניות מכל הארץ ומהעולם, טורניר בירושלים 3 ימים מפנקים בקרוב תחל ההרשמה
    • בחודש מרץ-  אולימפיאדת משפחות באילת- כל המשפחה יורדת לאילת עם מגוון משחקי ספורט שונים, פינוקים וכמובן גם משחקי מאמאנט
  2. כרטיס ירוק- משחק הוגן, כמדי שנה גם השנה אנו נקפיד להמשיך את מורשת הכרטיסים הירוקים, חשוב  להסביר לכל שחקנית חדשה ו/או מאמן חדש, את מהות והמשמעות של המשחק ההוגן, מה שהופך את המשחק לספורטיבי, כייפי ומעודד חברויות גם מול היריבות בצד השני של המגרש.


"הכח בידיים שלנו" מבחינה מקצועית

  1. אימונים מקצועיים- כמידי שנה אנו מקיימים אימונים מקצועיים במהלך חודשי הקיץ לשימור ופיתוח השחקניות, השנה אנו קיים גם אימונים מקצועיים במהלך השנה, יועבר עדכון בנושא.
  2. הכשרות וידע- קורס מאמנים/ות בחודש נובמבר יחל קורס בימי שישי באולם דרום השרון, לשמחתי התבשרתי כי עד כה נרשמו 6 שחקניות מאמאנט לקורס, כל הכבוד אנו מגבירות את הכח שנמצא בידינו ומכשירות עוד ועוד שחקניות שבקרוב מאוד יהפכו להיות גם מאמנות רשמיות, משמינה כל אחת שמתעניינת להצטרף לקורס זה, מניסיון אישי הוא גם משדרג את היכולות האישיות שלך כשחקנית וגם קורס רשמי עם תעודה של קמפוס שיאים המאפשר לך לאמן. (פרטים נוספים באתר מאמאנט).
  3. קידום נשים עצמאיות -במידה ויש בינינו שחקניות המעוניינות להעביר הרצאות לקהילת מאמאנט בתחומים שונים בהן הן עוסקות, מוזמנת לפנות אלי ואנו נשמח להעביר את הכח שיש לך גם לידיים של השחקניות. ב 19/11תתקיים גם הרצאה של אילנית וודינסקי, שחקנית מאמאנט על תזונה, פרטים נוספים בהמשך.

"הכח בידיים שלנו" להמשיך ולהוביל שינויים בעלי ערך

  1. השנה מאמאנט כ"ס תארח בליגה שלנו 5 קבוצות מישובים סמוכים, שלצערנו חלק מהקבוצות שהרכיבו את הליגה שלהן בשנה שעברה עברו לליגה עצמאית. משמעות אי צרופן אלינו היה שיתפרקו לגמרי ויעזבו את מאמאנט. ולכן לאחר מחשבה רבה והתייעצות עם הגורמים הרלוונטים הוחלט לצרפן, ליגת צור יצחק ואלפי מנשה ברוכות הבאות.  שתי הליגות שמחו והעריכו מאוד את העזרה של מאמאנט כ"ס.
  2. השנה בוצע שינוי בתצורת התשלום למאמנים, באופן מוסדר ומבוקר דרך רישום בעירייה המתווה דרך חדשה, למרות חבלי הלידה שעברנו יחד, אני גאה ושמחה לעדכן כי עברנו בהצלחה רבה את המהלך וזאת תודה לכן השחקניות, הקפטניות, המאמנים, הנהלת מאמאנט כ"ס ועיריית כפר סבא.
  3. הצטרפות להנהלה מאמאנט כ"ס- השנה הצטרפו שחקניות נוספות להנהלת מאמאנט כ"ס , תודה לכל השחקניות הפעילות גם בהנהלה וגם ברכזות אירועים ונאמנות קהילה, אתן עושות עבודת קודש מבורכת בהתנדבות מתוך הבנה ואמונה כי הנ"ל גם תורם לכן וגם אתן תורמות לאחר.

אם משהי מכן מעוניינת להצטרף להנהלה בפוזיציות שונות כגון: עזרה חד פעמית, יעוץ, ליווי, ניהול אתן מוזמנות לכתוב לי מייל,  או להתקשר כמובן :-)
מייל YAMITXX@GMAIL.COM
נייד- 054-5660019

שתהיה לנו שנה פוריה, שנה של עשייה ונתינה ובעיקר הנאה

בברכה, ימית דהרי יו"ר מאמאנט כ"ס
וכל חברות ההנהלה המכובדות!