חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



אירוע "גם אני מודעת" - 24.10.19 – בסימן "חוגגות את החיים"

כפי שרובכן זוכרות, מידי חודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, ליגת מאמאנט, מקיימת את הטורניר המסורתי שלה להעלאת מודעות לחשיבות בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד.
מעבר לעובדה שמדובר כאן בטורניר מקצועי, כייפי וספורטיבי, קיימת מטרת על אחת לקיום האירוע המדובר והיא -  תרומה ענקית לקהילת הנשים בארץ ובעולם !!!
לא מדובר בטורניר רגיל !!! לא מדובר בכמה שעות שבהן אנו יוצאות לאימון, להיפגש עם שחקניות/חברות ורק ליהנות. ההנאה כאן היא בבחינת בונוס בלבד !!


מדובר באירוע מציל חיים !!!!!  אף אחת לא מרגישה זאת בזמן אמת, אך תרשו לי להסביר לכן שעצם הירשמותכן לאירוע, דרך הפצתו (פייס / אינסטגרם וכיו',), ועזרתכן האישית בארגונו – כל אלה יחד הן פעולות שעוזרות לקדם את חשיבות הנושא ונחשבות כעזרה ענקית מצדכן לקהילת הנשים באשר היא.
אין שנה שלא מתקבלות פניות ישירות אלינו, אודות נשים שנחשפו לטורניר והלכו במיוחד להיבדק, ולצערי, נמצאו חולות. רובן הגדול, גילו זאת בזמן.

להזכירכן, הטורניר הוא יוזמה של 4 שחקניות שחלו והחלימו מסרטן השד (אני ביניהן ) ומאז, כבר 6 שנים, עושות כמיטב יכולתן על מנת להציל את חייהן של נשים אחרות ולעודד אותן להיבדק.
השנה האירוע יתקיים ב- 24.10.19 (יום ה' בשעות הערב המוקדמות) באיצטדיון האתלטיקה בראשל"צ וייקחו בו חלק מעל 800 שחקניות.
האירוע מופק בהתנדבות מלאה של כל הגופים הלוקחים בו חלק, החל מהצוות המקצועי, שופטים, מנהלי הטורניר, מתנדבות, סלבס המגיעים להראות נוכחות ולהרים את המודעות גבוה, ראשי ערים וכלה במס' ספקים שדואגים לצייד אותנו במתנות ופינוקים לשחקניות.
השנה הקונספט הנבחר שלנו הוא – "מרימות לחיים", הפעם שעות הטורניר יהיו אחה"צ, בשילוב אמן אורח (זמרת) ולאחר טקס קצר שבו ייקחו חלק מס' מכובדים, מתוכננת להיות מסיבה.
גם כאן לא מדובר במסיבה רגילה. לא רק מפגש חברות שבאות להעביר שעה נוספת יחד, לרקוד ולקחת חלק. מדובר בנוכחות שבאה להרים כמה שיותר גבוה את המודעות. כולן מוזמנות! גם שחקניות שנבצר מהן להירשם לטורניר עצמו ולשחק.

מדוע אנו פונות אליכן?
על מנת שהאירוע השנה יהיה מושקע, רחב ובעל "רעש" גדול, עלינו להתחיל ולהפעיל את כוח הנטוורקינג שלנו. במהלך השנים גילינו שהרבה אנשים וחברות מוכנים לפתוח את ליבם ואת כיסם עבור מטרות על שכאלה ובעיקר שאין כאן צורך בסכומי עתק.
נסו לפנות לחברות שאתן עובדות בהן, למעסיקים שלכן, לחברים וחברות שאתן מכירות והציעו להם לתת חסות לאירוע חשוב ומיוחד זה.

ספרו להם כי מאמאנט מוכרת לתרומות דרך טופס 46א ממס הכנסה- בעת תרומה של ח"י מאות- 1800 ₪ אנשים פרטיים יקבלו החזר של 35% (630 ₪ )  ועסקים מקבלים החזר של 25% מהסכום (450 ₪ ).
מעבר לכך, כל אחת מכן שתירשם לאירוע תורמת את חלקה דרך דמי הרישום שיעברו אוטומטית לכל ההוצאות הנלוות.
במידה והנכן עובדות במקום עבודה שישמח לעזור ולקחת חלק בתרומה, ולו הקטנה ביותר, נשמח שתפנו אלינו עם הפרטים.
עזרה נוספת יכולה להגיע מעסקים שישמחו לפנק את המשתתפות במתנות/פרסים או כל דבר אחר שירצו לחשוף ולפרסם.
אירוע "גם אני מודעת" מתוקשר בכל רשתות המדיה השונות, לרבות ערוצי טלוויזיה ועיתונות. מדובר כאן בחשיפה גדולה עבור חברות שרוצות לשווק עצמן ואת מוצריהן מול קהילת הנשים -  win-win situation.
 
אנא מכן, אל תדפדפו הלאה להודעה הבאה, נסו לעזור כאן ולהפעיל את קשריכן,
בואו הצטרפו יחד אתנו ויחד נרים את המודעות לאוויר !!!!!
המון בריאות יקרות!
 
ורד קימל-אס |  גם אני מודעת 2019
054-9909525