חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



טורניר הכתר 2018 - בשיתוף עיריית ירושלים

שיתוף הפעולה המתמשך בין עיריית ירושלים לליגת מאמאנט מתפתח לכיוונים חדשים והפעם - טורניר הכתר של מאמאנט בירושלים


"אני שמחה וגאה להיות חלק מצוות ההפקה של 'טורניר הכתר'. למדתי המון מכל אחת ואחד מהצוות. העשייה הברוכה, ההתעקשות שאנו יכולות והחשיבה המשותפת, הובילו אותנו להצלחת הטורניר. ישנו קשר בין המילים רצון ונוצר  - האחת מובילה לשנייה, וזה אומר שכל אמא יכולה, גם להפיק פרויקטים במאמאנט: קידנט, אבאנט, אירועים יעודים - צריך רק לרצות" מסבירה בהתרגשות סוזאן שורתי - יו"ר מנהלת ליגת מאמאנט ירושלים, אשר יחד עם יו"ר דפנה פדיה, סיסי רז - מנהלת תכנית עיר ללא אלימות בעיריית ירושלים ושייכת לצוות מנהלת מאמאנט מחוז ירושלים, וסיימון לוי - מנהל מחוז ירושלים של מאמאנט, ימית דהרי וסיגל עמיר, יזמו, הקימו וליוו את האירוע.

הטורניר, בו השתתפו שחקניות מכל הקבוצות, הוא דוגמא נוספת לכך שמאמאנט היא למעשה קיבוץ גלויות של כל המגזרים והתרבויות: "רגע לפני משחק הגמר, פתחו שחקניות מקורס ההדרכה של מזרח ירושלים במשחק ראווה" מספרת סוזאן ומוסיפה: "ירושלים - בירת ישראל בשיתוף פעולה עם ליגת מאמאנט,  פועלת גם לשילוב  מגזרים שונים: על המגרש משחקות יחד שחקניות דתיות לאומיות ואמהות ממזרח העיר. בקרוב גם נקים קבוצה המורכבת משחקניות מהמגזר החרדי. החזון שלנו ש"טורניר הכתר" ייושם בשנה הבאה שוב בירושלים יחד עם שחקניות מאמאנט  ממדינות נוספות בעולם".

טורניר הכתר 2018 - בשיתוף עיריית ירושלים
3 ימים של צחוק, העשרה ומאמאנט

אז מה היה לנו?
3 ימים של משחקי מאמאנט עם מיטב השחקניות מרחבי הארץ, רצופי כרטיסים ירוקים ורוח ספורטיבית כמו שרק במאמאנט יודעים. סדנת צחוק, הרצאות, ריקודים וטיולים. ברכות לאלופות הטורניר: קבוצת 'מטאדור'! לקבוצת 'רמז' מליגת כפר סבא שזכתה במקום השני, ולקבוצת 'המלכות' שהגיעו למקום השלישי, וזכו גם לתואר" 'הקבוצה החברתית של הטורניר', ובעלות מספר הכרטיסים הירוקים הגבוה ביותר. יישר כוח לדפנה סבן מקבוצת 'מטאדור', שקיבלה על כך כרטיס ירוק והוכיחה שוב כי הוגנות בספורט היא מעל לכל. זוהי הדרך בה אנו רוצות להמשיך וללכת, כך גם ניתן דוגמא אישית לילדים שלנו לחברה כולה, וזוהי בדיוק הדרך לניצחון!

תודה לכל צוות ההפקה המדהים בראשותה של ימית דהרי וצוות המקצועי המיומן בראשותם של שירלי זקן ואבי וייץ, אשר עשו את הכל במקצועיות ומיומנות, ומתוך אהבה ונתינה אינסופית.

טורניר הכתר 2018 - בשיתוף עיריית ירושלים

זה הזמן לומר תודה
מאחורי כל טורניר מוצלח וליגה טובה - עומדת עירייה. תודה רבה לגורמים בעיריית ירושלים , אשר מהרגע הראשון בו התקבלה מאמאנט לחיקה של הבירה, ליווי ותמכו בפעילות, תוך הבנה שכולם, כול תושבי העיר, מרוויחים: מודים ליעל ענתבי, סגנית ראש העיר/ אריאלה רג׳ואן, ראש מינהל תרבות ופנאי/ איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט/ ליאת פיטרו, מנהלת מחלקת ספורט עממי/ מוטי ויצמן, מנהל מחלקת משחקי כדור ומזרח העיר/ ואורלי בן אהרון, יועצת ראש העיר למעמד האישה, אשר תומכים ועוזרים החל מפתיחת קורס מאמנות במזרח העיר, פיתוח הליגה המקומית וקידום טורניר הכתר. תודה למרכז הפועל על התמיכה הצמודה בראשותו של יורם ארנשטיין אשר כיבד אותנו בנוכחותו.