חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

איש בעולם אינו חסר תועלת אם הוא מסיר מעט ממשאו של אחר (צ'ארלס דיקנס)

רוח ההתנדבות הנה אחד היסודות המרכזיים עליהם מושתתת ליגת מאמאנט. כיצד הדבר בא לידי ביטוי ואיך כל שחקנית יכולה לקחת חלק? ליאת גרינפלד, שחקנית מאמאנט מיום הקמת הליגה בעירה (8 שנים), ויו"ר מאמאנט רמת גן מספרת


"בליגת מאמאנט, ההתנדבות הנה חלק בלתי נפרד מהשייכות לקבוצה. חברי השדרה הניהולית של מאמאנט הנם מתנדבים, וכך גם הרכזות, הקפטניות, השחקניות, חברי הועדות ועוד.

הפעילות ההתנדבותית באה לידי ביטוי בשני תחומים: עצם מילוי תפקיד במאמאנט נעשה בהתנדבות ובנוסף עזרה לקהילה. ישנן ליגות המגויסות לפרויקטים חד פעמיים, ואחרות מובילות פעילות התנדבותית ארוכת טווח כדוגמת: גם אני מודעת - פרויקט להעלאת המודעות לבדיקות מוקדמות לסרטן השד', פתיחת ליגות מאמאנט לאנשים וילדים בעלי מוגבלויות, שחקניות מאמאנט המאמצות את האסירות של כלא נווה תרצה, ליווי נערות בסיכון, ליגות מאמאנט לנשים לקויות שמיעה, ליווי, הדרכה ותמיכה חברתית לניצולי שואה, לימוד קבוצות כדורגל למניעת גזענות ואלימות בספורט ועידוד חיובי ,במסגרת שיתוף פעולה עם הטוטו והמועצה למניעת אלימות בספורט ועוד.

ההון האנושי של מאמאנט כמו גם העובדה, כי מדובר בקבוצות מגובשות, יוצרים מוטיבציה לפעילות משותפת וקרקע פורייה לפעילות התנדבותית. ככל שהרשויות יתגייסו לעניין, כפי שעושות רבות כיום, שחקניות מאמאנט ימשיכו לקחת חלק ותהיה תהודה ושיח על הנושא, כך נוכל כולנו לתרום לקהילה ולחברה בה אנו חיים.

ההתנדבות בעיניי הנה התרוממות רוח. פעילות ליגת מאמאנט שהנה הרבה מעבר לספורט, יוצרת תחושה של הזדהות, רצון לעשות למען האחר וכך תורמת לעשייה מבורכת.".