חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

אמהות מביאות משפחות ← משפחות בונות קהילות ← קהילות יוצרות שינוי, ומשפחה היא לעיתים הרבה מעבר לקשר דם ...

המשפט 'זמן שלי לעצמי וזמן שלי לבילוי עם החברות' מבטא את הסיבה המרכזית (חברתית) להצטרפות של שחקניות רבות לליגת מאמאנט. דוגמא לכך היא שרית עגיב, נשואה ואמא לשלוש בנות, תושבת ראש העין מזה 16 שנים, שחקנית מאמאנט וקפטנית קבוצת 'נופים' ראש העין


במשך עשור לא הצליחה שרית למצוא חברות בעיר למרות שהרגישה כי השיח והחיבור עם נשים אחרות חסר לה בשגרת היום. למרות היותה אדם מאוד חברותי, לא הצליחה לפתח ולו מערכת יחסים איכותית, גם כאשר הבנות שהו במסגרות החינוך. במטרה להעשיר את עולמה ולהפיג את בדידותה בעיר, אותה הרגישה מהיום הראשון, חיפשה מסגרת ספורטיבית וחברתית לנשים וכך הגיעה לליגת מאמאנט.

אמהות מביאות משפחות ← משפחות בונות קהילות ← קהילות יוצרות שינוי, ומשפחה היא לעיתים הרבה מעבר לקשר דם ...

"לפני שהצטרפתי לליגת לא הכרתי את מאמאנט. כתבתי באתר חוג לנשים בראש העין, וכך הגעתי לאתר של ליגת מאמאנט. הסברתי כי  'גם אני רוצה להיות מאמאנט' ולמחרת כבר חזרה אלי בחורה מקסימה והציע לי לבוא לאימון או למשחק מאמאנט ולהתרשם. השאר. ..היסטוריה" מספרת שרית ומוסיפה: " במהלך חמש השנים האחרונות אני משחקת מאמאנט כחלק מקבוצת נופים' - מאמאנט ראש העין מתוכן אני מכהנת כקפטנית כשנתיים. חשוב לציין כי השיוך לקבוצות של האמהות הנו לפי בית הספר בו לומדים הילדים. הכרתי חברות רבות שעבורי הן כמו אחיות. אנו מקיימות מפגשים רבים גם מעבר לשעות האימון או המשחק, יחד שומעות הרצאות, מקיימות ערבי גיבוש, מבקרות בבתי קפה ומבלות זמן איכות משותף. קבוצת 'נופים' ראש העין, שהייתה מאוד מגובשת כאשר התחלתי לשחק מאמאנט, חיבקה אותי ועזר לי להיפתח ולהשתלב מבחינה חברתית, להיות חלק מקבוצה ובהמשך, חלק מהקהילה. התרומה לקהילה באה לידי ביטוי בעילויות שאנו עושות באופן שוטף כגון: אריזת משלוחים לחיילים, פעילות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ממוסד 'בני ציון', אריזת משלוחי מנות בפורים ועוד. 

לאמהות יש את הכוח לשנות - אמהות הן סוכנות השינוי טובות ומשמעותיות במשפחה. ילדי מאמאנט רוצים להיות כמו ההורים - חזקים נפשית, פיזית, חברתית ובעלי היכולת לעשות עבור עצמן, משפחתן ועובר הקהילה והחברה כולה ועל כך מעידה שרית: " המשחק בליגת מאמאנט שינה אותי לטובה כאדם, כאמא, כבת זוג וכחברה. כיום אני אדם שמח ומאושר  יותר, מצב בעל השפעה ישירה על כל בני משפחתי.

אמהות מביאות משפחות ← משפחות בונות קהילות ← קהילות יוצרות שינוי, ומשפחה היא לעיתים הרבה מעבר לקשר דם ...

הפתיחות שסיגלתי לעצמי, עזרה לי לשתף את בעלי בכל מה שעובר עלי, דבר שתרם מאוד לזוגיות שלנו שהפכה לטובה ושמחה יותר. הבנות שלי מבקשות את קרבתי, באות להתייעץ איתי יותר ולוקחות חלק בפעילות בהן אני משתתפת וכך גם הן מכירת חברים חדשים. בעלי ושלושת הבנות הם המעודדים הקבועים והמפרגנים ביותר שיש לי בכל אימון או משחק. התא המשפחתי התגבש, הפכנו להיות קרובים יותר גם בעקבות העניין המשותף בספורט ובכלל. כל בני הבית שמחים שמצאתי חוג חברתי בו אני לוקחת חלק וגורם לי לאושר רב כל כך".

"ליגת מאמאנט הוציאה אותי מהבדידות "מספרת שרית בהתרגשות גדולה " בימים קשים ומאתגרים השחקניות היו שם בשבילי בטוב וברע. עשיתי שינוי גדול בחיי בכל התחומים בזכות מאמאנט, כולל היכולת לתת מעצמי לעצמי, למשפחה, לחברה ולקהילה. זו המשפחה לה חיכיתי במשך עשור . . ." היא מסכמת .

מאמאנט - הרבה מעבר לרשת/הרבה מעבר לספורט