חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

פתיחת ליגת מאמאנט רחובות 2015-16

מאת: ל |



פתיחת ליגת מאמנט ברחובות -  הפנינג פתיחה העונה השנייה

עונת המשחקים 2015-2016.

האירוע התקיים ביום רביעי 11.11.15 באולם ברזילי באירוע הפתיחה המרשים שהפך להפנינג שמח במיוחד בהשתתפות עשרות צופים.

פתח את הטקס מר איציק עובדיה - מנהל אגף הספורט בדברי עידוד והערכה לאימהות הספורטאיות, איחל להן בהצלחה והבטיח להמשיך ולתת יריעה רחבה להצלחת הספורט זו שנה שניה, זאת כהמשך לחזון ראש העיר לקידום תרבות הספורט והפנאי. עוד הדגיש מר עובדיה את התרחבות הליגה  המצליחה אשר מאורגנת על ידי אגף הספורט בניצוחו של מר אלכס בר-מכר, צמחה ל-14 קבוצות וכ-200 משתתפות המייצגות את בתי ספר היסודיים בעיר.                       

כ- 200 אמהות מכל הנבחרות נעמדו בטקס הפתיחה זו לצד זו בינהן בלונים ורודים  ולבנים,  בסולידריות מדהימה למען הספורט הנשי ברחובות, שהולך ותופס תאוצה מסחררת. את אולם ברזילי מילאו קהל של ילדים, בני זוג וחברים שבאו לעודד ולתמוך, מלווים בקישוטים, בלונים וכרזות ססגוניות.                                                                   במהלך הערב  התקיימו משחקי ידידות בין כל הקבוצות שבשיאו של הערב נפתחה הליגה בשני משחקים: נבחרת הרצוג ב' מול שז"ר הדבליסטית מהעונה שעברה, משחק מותח של שלוש מערכות שהסתיים בניצחון דחוק של נבחרת שז"ר 2-1. משחק שני נבחרת פרחי המדע 1 מול השיטה משחק שהסתיים בתוצאה 2-0.

בטקס כיבדו בנוכחותם דר' רוני באום – חברת מועצת העיר רחובות, ברכה את השחקניות ולדבריה ענף ספורט זה תורם רבות לנשים ברחובות ומעלה את הזהות והגאווה הנשית בעיר.

גב' גלית אבשלום - מנכלית מאמנט ישראל, ברכה את האמהות והדגישה כי עונת 2015-2016 הוכרזה כעונה  למניעת אלימות.

מר אלכס בר-מכר - רכז מאמנט רחובות אשר עמל רבות על הצלחתו של הארוע בפרט ושל המיזם בכלל בעזרתן של סיון כהן וסיגל לוי קפטניות בליגת מאמאנט רחובות!