חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

שחקניות מדברות - עדי מדר רכזת מאמאנט טבריה

"כשאבי נפטר נוצר חלל שמנע ממני לחזור לעצמי. החברות לקבוצה היו שם בשבילי, תמכו הבינו ולא ויתרו עליי גם שלא הייתי במיטבי. כל אימא זכאית לקבוצה שהיא גם משפחה, המשלבת ספורט, אורח חיים בריא ועוד." עדי מדר רכזת מאמאנט טבריה


מאמאליגה
"הרומן שלי עם מאמאנט מתחיל לפני כשנה וחצי , כשהייתי תור יו"ר בית ספר של הבת שלי.  אחת האמהות הציעה לפתוח קבוצה שמייצגת את בית הספר שלנו בליגת מאמאנט המיועדת לאמהות.  אני ראיתי בעניין נטו פרסום ושיווק לבית הספר. בנוסף להיותי אם חד הורית ל 3 ילדים, באותה תקופה גם סעדתי את אבי, שהיה חולה במחלה סופנית בביתי. ניהול הבית, הדאגה לפרנסה והיותי אם מסורה לא אפשרו לי לפנות זמן לעצמי.  בתחילת דרכי בליגת מאמאנט, לא הקפדתי להגיע לכל האימונים.. לא היה לי זמן וגם.. אני לא אדם שאוהב ספורט. השקעתי בפעילות גופנית רק במטרה לשמור על הגזרה והבריאות, ולכן לא חשבתי אי פעם שספורט יכול להימנות בין התחביבים שלי. 
שחקניות מדברות - עדי מדר רכזת מאמאנט טבריה 
ואז הגיעה התפנית... מאימון לאימון קרה דבר מדהים - התמכרתי.  פתאום מצאתי את עצמי מחכה, סופרת דקות לאימון הבא ונהנית מכל רגע.  עם הזמן נקשרתי למאמנת שלנו –לימור מזרחי
אישה מדהימה עם לב ענק, שיכולה להכיל את כולנו. נוצרה קבוצה המורכבת מאמהות שהן גם חברות, הרבה מעבר למשחק וספורט.  עשינו הכול יחד, החל מבילויים ועד עזרה הדדית לילדים, הכנת ארוחות ערב משותפות, תומכות האחת בשנייה.
 
החלטתי שאני אעשה הכול כדי למנף את ליגת מאמאנט בעיר, במטרה לאפשר לכל אמא הזדמנות לחוות את מה שאני חוויתי וחווה עד היום. לקחתי את  העניינים לידיים והשנה אני מרכזת את הליגה. בנוסף לאימונים ולמשחקים אנו מקיימות פעילות למען הקהילה. הקמנו 'חדר משאלות' (גמ"ח) שנפתח שמטרתו לעזור למאות משפחות לסגור את החודש.  בילויים משותפים, אירוחים בחגים, יציאות מאורגנות ועוד.
 שחקניות מדברות - עדי מדר רכזת מאמאנט טבריה
אני מאמינה  שיש בכל אמא כוח עצום, אותו ניתן לנתב ולתעל למקום נכון.  יחד כקבוצה הפועלת בליגת מאמאנט, אנחנו צוות בלתי מנוצח שעושה טוב לנו ולזולת.  המטרה שלי השנה היא להגדיל את כמות הקבוצות והאמהות בליגה לטובת השחקנית, המשפחה, הקהילה והחברה כולה.  נכון להיום פתחנו עוד קבוצה בליגה והגדלנו את כמות המשתתפות ב 20 בנות לערך.

אני בהחלט לא רואה את עצמי חיה בלי מאמאנט, ומרגישה גאווה גדולה להיות חלק מהפעילות הענפה והנוספת למשחק עצמו.  מאחלת לעצמי להמשיך ולמנף את ליגת מאמאנט טבריה. למאמאנט אין גיל.. בקבוצה שלי ישנן שחקניות בגילאי 25 ועד גיל 60 וזה היופי. כל אחת יכולה. 

באתי----ניסיתי---התמכרתי
באהבה והערכה גדולה עדי מדר רכזת מאמאנט טבריה