חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

קידנט ונוערנט - חנוכה 2012


קידנט ונוערנט - חנוכה 2012

ביום שלישי, נר רביעי של חנוכה, לראשונה בעיר ערכו שחקניות מאמאנט בשיתוף עם רשת המתנ"סים, טורניר קידנט בכדורשת לילדי בתי הספר היסודיים. במהלך השבועות שקדמו לאירוע עברו השחקניות בבתי הספר, ספרו למנהלות, למורות לחינוך גופני, לילדות ולילדים על הטורניר והתגובות היו נלהבות מאד. בכל בתי הספר המורות לחינוך גופני נרתמו לרעיון ובמהלך השבועות שקדמו לאירוע, אימנו את הילדים בכדורשת כחלק משיעורי הספורט.
ביום האירוע התחילו הילדים להגיע כבר בארבע וחצי, לבושים בחולצות בית ספר לבנות ונרגשים. שחקניות קבוצת היובל קבלו אותם ורשמו כל ילדה וילד בקבוצה המתאימה לפי שכבת הגיל ולפי בית הספר. השתתפו בקידנט מעל 150 ילדות וילדים מבתי הספר נווה דליה, נופים, אשכול, טל ורמב"ם. ילדי שכבת א-ב חולקו לשתי קבוצות מעורבות, בשכבת ג-ד היו 4 קבוצות – 2 מנווה דליה, אחת מנופים ואחת מעורבת של אשכול וטל. בשכבת ה-ו היו 6 קבוצות – 3 מנווה דליה, אחת מנופים, אחת מעורבת של טל ורמב"ם ואחת מאשכול.
בסוף ההרשמה התכנסו כל הילדים על המרגש, אמהות שחקניות מקבוצות טל, אשכול, נופים ונווה דליה, בשיתוף של נערות ונערי המחויבות האישית שמתנדבים בליגת מאמאנט, ארגנו את הילדים הנרגשים לפי הקבוצות. ביחד הקשיבו כולם לברכה שנשא ראש העיר, מר משה סיני, אשר גם הדליק נרות והוביל את כולם בשירה אדירה. בתום הטקס השתתפו הילדים בהפעלה לכבוד החנוכה ולאחר מכן נערכו המשחקים.
כל משחקים נוהלו כמשחקי ידידות, מתוך תפיסה שהאירוע הוא אירוע קהילתי-משפחתי. האמהות השחקניות שליוו כל קבוצה דאגו שכל הילדים ישתתפו ועשו ככל יכולתן שכולם ייהנו, ואכן ההנאה הייתה רבה. בסוף האירוע קבל כל משתתף תעודת השתתפות, שי, מטבע שוקולד וסופגנייה.
האירוע היה מוצלח מאד והילדים כבר מחכים למפגש הבא שיערך בפסח.