חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

הפרוייקט למניעת אלימות וגזענות בספורט

מאמאנט החלה ללמד ולהעביר את חשיבות הנושא והקניית כלים מתוך הערכים של הליגה למועדוני הכדורגל ברחבי הארץ.


במסגרת פרוייקט למניעת אלימות וגזענות בספורט בחסות הטוטו - למען הספורט בישראל (המועצה להסדר ההימורים בספורט ) מאמאנט החלה ללמד ולהעביר את חשיבות הנושא והקניית כלים מתוך הערכים של הליגה למועדוני הכדורגל ברחבי הארץ.

הפועל תל אביב - מחלקת הנוער ערכו החודש הפנינג לעידוד חיובי, ולמניעת אלימות וגזענות בספורט, בחסות  הטוטו - למען הספורט בישראל והמועצה להסדר ההימורים בספורט
האירוע הנו חלק מפרויקט ארוך טווח, בו אנו מלמדים מועדוני כדורגל ברחבי הארץ, על חשיבות העידוד החיובי, תוך הקניית כלים להתנהגות נאותה באירוע ספורט.

המטרה היא להפוך  את המגרש לזירה של סובלנות, אהבה, פרגון, קבלת האחר, טיפוח וחיזוק של אוהדים מכל הצדדים, והובלת מדיניות של אפס סובלנות לאלימות וגזענות.

הפרוייקט למניעת אלימות וגזענות בספורט

הפרוייקט למניעת אלימות וגזענות בספורט

עופרה אברמוביץ יו"ר ומייסדת ליגת מאמאנט: " ליגת מאמאנט מאמאנט היא חלק בלתי נפרד מחייהן של השחקניות, משפחתן, והקהילה בה הן חיות, על המגרש ומחוצה לו. כקבוצת אמהות המנהלות חיי משפחה ומשמשות דוגמא ומודל לשינוי, אנו  שואפות לתת לילדינו את המענה הנכון ביותר למצבים ואתגרים בספורט ובחיים בכלל. כך נוכל להנחיל ערכים חיובים שישמשו בסיס להתנהלותם גם כבוגרים ולסביבה בריאה ערכית וטובה יותר".

הפרוייקט למניעת אלימות וגזענות בספורט

לצפייה בגלריית התמונות מהאירוע

להורדת קובץ ZIP עם כל התמונות לחצ/י כאן