חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

ליגת מאמאנט בעיר המלאכים

ליגת מאמאנט ממשיכה להתרחב והפעם בעיר לוס אנג'לס שבארצות הברית


הכל התחיל כאשר גלית פלד, נשואה ואם לשלושה, ישראלית תושבת העיר, שחקנית ויו"ר ליגת מאמאנט לוס אנג'לס, נחשפה לפעילות מאמאנט  כאשר שיחקה עם אחותה, רונית ויץ - שחקנית מאמאנט 5 שנים , חברת הנהלה במאמאנט ישראל ומתנדבת. " ראיתי את הדינאמיקה המדהימה בין האמא שמשחקת על המגרש לבין בני המשפחה - בני זוג וילדים, אשר יושבים ביציע ומעודדים, ולעיתים אף לוקחים חלק פעיל כרשמים, רכזים ומאמנים" מספר גלית ומוסיפה: " בחודש מרץ האחרון, נפגשנו כמה חברות במטרה להכין אזני המן לקראת חג הפורים, ויחד נרקם הרעיון להקים ליגת מאמאנט בלוס אנג'לס".

ליגת מאמאנט בעיר המלאכים

בתוך מספר חודשים במהלכם עברה השמועה מפה לאוזן וגם באמצעות הפייסבוק, נרשמו 150 נשים! אפילו בני משפחתה של גלית אשר נהגו לשחק כדורגל, עשו הסבה למאמאנט וכעת בעלה, מאמן גם את אחת הקבוצות  בליגה.

"הקמנו ליגה מתוך הקהילה המדהימה שלנו ויחד עם זאת, עבודה רבה עוד לפנינו: איתור מאמנים מקצועיים בעלי ניסיון, ידע ורצון ללמוד, יזום פעילויות חברתיות ואירועים למען הקהילה ולנזקקים ועוד" אומרת גלית: "כיום אנו נמצאים בתהליך של גיוס חברות ועד ושותפים לדרך, שייקחו גם חסויות על הקבוצה החל מחולצות עם לוגו, כדורים, תיקים ועוד.

ליגת מאמאנט בעיר המלאכים

במסגרת האקדמיה של מאמאנט שמכשירה צוותים בעולם, יתקיים בחודש אוגוסט סמינר מאמאנט בלוס אנג'לס, במהלכו יערוך צוות בכיר של מאמאנט ישראל הכשרה מקצועית לשחקניות ,לצוות המאמנים ולשופטים, לקראת פתיחת הליגה בחודש ספטמבר. אנחנו מאמינות שליגת מאמאנט, תהפוך לאחד הארגונים המשמעותיים ביותר בחיי הקהילה בלוס אנג'לס, במהלך השנה הקרובה".

"מאמאנט עבורי דרך לעשות שינוי, זמן אישי ואמצעי להשפיע... זוהי דרך חיים בה אני כאמא ואישה עובדת, המוצאת זמן לנשמה, לעיסוק בספורט ולהנאה עם חברות. בכך אני מהווה מודל לכל הסביבה שלי, המשלב אורח חיים בריא, תזונה איכותית ופעילות לגוף ולנפש. כל אמא רוצה להיות דוגמא ומופת לילדיה ולמשפחה שלה. אני יודעת כי גם שחקניות מאמאנט LA יביאו את המשפחות שלהן ויחד, כולנו באמצעות מאמאנט, נבנה קהילה חזקה ומאוחדת שתיצור עשייה ושינוי חיובי בעל תרומה והשפעה על המשפחה החברה והקהילה בה אנו חיים " היא מסכמת.