חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

משחק הגמר לעונה 2015/16

מאת: סילבי לופט-גימפל |

סיום עונה ראשונה של מאמאנט לוד - המשחק והאירוע


משחק הגמר  - ליגת מאמאנט לוד עונה 2015-16

ביום חמישי, ה-16/06/16, נערך משחק הגמר של ליגת מאמאנט לוד לעונה 2015/16.
כל בנות הליגה, המונה כיום 65 שחקניות, התכנסו באולם הספורט ביאליק, יחד עם בני משפחותיהן שהגיעו לעודד. עוד נכחו באולם רחל גז ושבו ממחלקת הספורט בעיריית לוד. מאוחר יותר גם הגיע לברך ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו.
את הערב, פתחה הגב' איילת אדרי, יו"ר מאמאנט לוד בדברי סיכום לעונה הראשונה והמוצלחת של הליגה, על רקע מצגת מושקעת עם תמונות מכל משחקי וארועי הליגה שהיו השנה.
מאמאנט, ליגת אמהות בכדורשת, הינה ליגה, בה אמהות מרחבי העיר מתאמנות באופן שוטף באולם ביה"ס של ילדיהן  ונפגשות  במשחקי הליגה אחת לחודש. אך למאמאנט, ישנו גם ערך מוסף, כחלק מהאני מאמין של הליגה, על השחקניות להיות מעורבות בקהילה ולתרום לה.
במסגרת פעילויות אלה, שחקניות ליגת לוד, נרתמו השנה לפרוייקטים שונים ומגוונים, כגון השתתפות בטורניר "גם אני מודעת", להעלאת המודעות לסרטן השד, חלוקת משלוחי מנות והגעה לפעילות משותפת עם קשישים במרכז יום והפעלת פעילות "קידנט" לכל ילדי השחקניות בליגה.
לאחר דברי הפתיחה, נערך משחק הגמר בין קבוצת "המעפילים" לקבוצת "הראל א'", שתי הקבוצות הראשונות בטבלת הדירוג, אשר העפילו לגמר.
במהלך כל העונה, המשפחות הגיעו לעודד, אך ביום חמישי, קירות אולם ביאליק, נותרו מוכי תדהמה. לא זכור להם עוד קהל שכזה... כל קבוצה הגיעה עם מעודדים לבושים בחולצה זהה, שהוכנה במיוחד לאירוע!  היו בלונים גדולים ומרשרשים, היו גם דרבוקות מרעישות במיוחד. הקהל יצא מגידרו וכל אחד עודד את קבוצתו.
המשחק היה צמוד ומותח במיוחד. הקבוצות סיפקו לרשמים עבודה רבה. הניקוד הוענק בכל פעם לקבוצה אחרת כמו במשחק פינג פונג. שתי הקבוצות הפגינו מקצועיות רבה, שנרכשה במהלך השנה.
המשחק הסתיים בתוצאה 2:0 לטובת המעפילים. במערכות: 21:14,   21:17.
עתה נותר לקבוצת המעפילים, לייצג את העיר לוד בכבוד בטורניר אלופת האלופות הארצי, אשר יתקיים בת"א בתאריך ה-08/07/16.
בתום המשחק, נערך טקס חלוקת פרסים וגביעים לשלושת המקומות הראשונים בליגה. ראש העיר נשא את דברו.כמו כן, חולקו מגני הוקרה למאמנים ולרשמים הצעירים. לקפטניות של שש הקבוצות בליגה, חולק ורד ושי צנוע.
כל 65 שחקניות הליגה, יצאו מן האולם עם חיוך ומתנת סוף עונה: תיק אימון עם לוגו מאמאנט באדיבות Zafrani  Jewelry, חולצת אימון באדיבות החנות ניחוח אישה מקניון לוד וערכת טיפוח מתנת SeboCalm.
כל הכבוד לכל השחקניות והגורמים המעורבים בליגה מטעם העירייה. המשיכו כך! מצפים לעונה חדשה כבר בספטמבר הקרוב. כל אמא המעוניינת להצטרף למאמאנט, מוזמנת ליצור קשר עם איילת בטלפון:
054-6218844