חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת טמרה - סועאד יאסין

הכירו את סועאד, מנהלת ליגת מאמאנט במגזר הערבי ומנהלת קהילת ליגת מאמאנט בטמרה. סועאד הקימה את ליגת מאמאנט בטמרה, תורמת המון מזמנה ומרצה להובלת שינוי באיזור במעמד האשה באיזור מגוריה.
יזמנו ראיון עם סועאד בכדי להבין איך הכל התחיל? מה גרם לה להרים את הכפפה? הראיון מוגש לכם מתוך מטרה לספק לכולנו נקודת הסתכלות מזוית קצת אחרת..



  1. ספרי לנו קצת עלייך: במה את עוסקת, היכן את מתגוררת, תחביבייך?
    אני סועאד יאסין מטמרה, מורה לחינוך גופני וספורט בבי"ס תיכון ד"ר השאם בטמרה.., מנחת קבוצות לתזונה נכונה ואורח חיים בריא , מאמנת  2 קבוצות כדורשת מאמאנט .. והחשוב לי עכשיו אני רכזת מאמאנט בטמרה ויו"ר מאמאנט במגזר ערבי בכלל.
    אני מאד אוהבת ספורט והעבודה שלי.

  2. ספרי לנו בכמה משפטים על הליגה שאת מרכזת ומה גרם לך להתנדב לתפקיד?
    אני הרכזת של הליגה בטמרה אהבתי את העבודה שלי , לעודד נשים לתחום ספורט חברתי תחרותי. מאד עודדתי נשים להיכנס לתחום חשוב לשינוי אוירה מלחץ הבית והעבודה שיהיה להן חיים עם אנרגיה חיובית.

  3. האם נתקלת בקושי – במילוי תפקידך כאישה?
    בד"כ יש קשיים בו ושם אבל מהניסיון שלי בעבודה אני דואגת לדלג ולפתור את הבעיות באווירה נוחה יותר.

  4. סיפור מצחיק / מרגש מהליגה
    מה שהצחיק אותי שאחת השחקניות החדשות רצתה לעזוב את הקבוצה כי הפסידה במשחק אימון.. אז דאגתי כל הזמן להסביר לה שתמיד יש קבוצה מפסידה וקבוצה מנצחת..
    מה שרגש אותי שאחת השחקניות מסבירה לי שמאז שהיא  שיחקה בקבוצת מאמאנט טמרה היא מרגישה שהיא בסדר גמור מבחינת שינוי אוירה שהיה לה תמיד בעיות בריאותיות ובבית .. היא מחכה לאימון בקוצר רוח.

  5. בנימה אישית – מה המסר שחשוב לך להעביר לשחקניות?
     אני קוראת ומעודדת כל אישה להצטרף לחוג כדורשת מאמאנט שיש הנהלה מאד מעריכה ותומכת , יש אירועים, טורנירים , הפעלות , השתלמויות לבעלי תפקידים ולשחקניות.. חשוב לנו להיות במסגרת שמרגישים סיפוק עצמי, חברתית, נפשית , ספורטיבית , אורח חיים בריא לכל דבר.. ובסוף תחרותי.


נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת טמרה - סועאד יאסין