חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



קורס בחירה 'מאמאנט' - מהיום במכללת 'סמינר הקיבוצים'

חושבים על תואר בספורט? לימודי תעודה? מהיום יש לכם קורס בחירה של מאמאנט - במכללת 'סמינר הקיבוצים'.


"מדובר על פריצת דרך - באירוע מכונן המשנה מציאות. מאמאנט קיבלה אסמכתא אקדמית מעבר לזווית המחקרית, שהציגה תוצאות נהדרות" מסבירה לירון צור מנהלת אקדמיית מאמאנט

קורס בחירה 'מאמאנט' - מהיום במכללת 'סמינר הקיבוצים'

"הבחירה בקורס מאמאנט במסגרת לימודי התואר או כקורס לתעודה בתחום של חינוך גופני, מעניקים לסטודנט יתרון של עשייה חברתית וקהילתית, בנוסף לחינוך לספורט" מסבירה צור ומוסיפה: "בנוסף לשעות מקצועיות של אנטומיה, פיזיולוגיה ופסיכולוגיה של הספורט, יקבלו הסטודנטים מענה לדרך בה הם יכולים להשפיע באמצעות המגרש הספורטיבי על חיי המשפחה, הקהילה והחברה. כבר במפגש הראשון הבינו כולם שפה מדובר על הרבה מעבר לאימון".

תודה לד"ר ריקי טסלר, מרצה וחוקרת בפקולטה למדעי הבריאות והרווחה -אוניברסיטת אריאל, ולד"ר גילי יוסף ראש המחלקה לתואר ראשון בחינוך גופני ותנועה, וראש התוכנית לתואר שני בחינוך לפעילות גופנית ובריאות בסמינר הקיבוצים, אשר הבינו את היתרון שבחיבור, וכיצד העשייה החברתית והספורטיבית של מאמאנט יכולה לשדרג כל מאמן - בכל תחום בספורט.

קורס בחירה 'מאמאנט' - מהיום במכללת 'סמינר הקיבוצים'

לומדים מאמאנט באקדמיה - סמינר הקיבוצים

מסלול ראשון - קורס בחירה מאמאנט - במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך גופני  - מיועד לתלמידי שנה ד'.
30 שעות קורס שיציג כלים לבניית קהילה ספורטיבית - חברתית, המשנה מציאות חברתית. עוד ידובר על שינוי המגמה בספורט העממי, תתקיים הדרכה המתייחסת לאימון, ויושם דגש על הפעילות הייחודית, שמשלבת בניית קהילות דרך המגרש הספורטיבי.
מכסת המינימום לפתיחת הקורס, נסגרה ביום תחילת ההרשמה.

מסלול שני -  לימודי תעודה המיועדים למורים לחינוך גופני או כל מי שבוחר במסלול זה, גם אם אינו בעל רקע ספורטיבי.

"הצפי לעתיד הוא כניסה לכל מוסדות האקדמיה בישראל, במטרה להנגיש ולאפשר לכל מי שרוצה ללמוד מאמאנט, ולקבל את הערך המוסף של פעילות הליגה: האמא כסוכנת שינוי עבור עצמה, משפחתה, החברה והקהילה, בארץ ובעולם" מסכמת צור.