חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



שותף חדש - סופר-פארם

שחקניות יקרות, אני שמחה ונרגשת להתחיל את השותפות בין סופר-פארם למאמאנט. מיום היווסדה סופר-פארם היא חלק מעולמה של כל אישה - ואני בטוחה שהיא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כל אחת ואחת מכן. בין אם אתן זקוקות לתרופה, או לבושם, בין אם לחיתולים או שמפו – ולפעמים לכולם יחד, וגם לרגע לעצמכן.


השנה החלטנו לקחת את הקשר שלנו עם נשים צעד אחד קדימה ואנחנו משיקים בימים אלה את Good Life – הזמן שלך הבריאות שלך. זוהי קהילה לנשים, חלקה בזירה הדיגיטלית, חלקה בעולם הפיזי, שמטרתה היא אחת – להושיט יד לנשים בישראל ולהזכיר לעצמן לדאוג לבריאותן. לטפח את ה-well being שלהן.

וזה לא פשוט.

כנשים וכאימהות אנחנו נוטות הרבה פעמים לשים את כולם לפנינו, ונמצאות כל הזמן בתמרונים ובג'ינגולים – להביא את הילד לחוג, לקחת את השני מהגן, לסיים את המצגת לעבודה, להכין ארוחת ערב, לענות לטלפון של לקוח, לעשות קניות ועוד ועוד – זה אף פעם לא נגמר. ובסוף היום, פעמים רבות, אנחנו רק רוצות לצנוח על הספה. זו אולי הבחירה הטבעית, אך בוודאי לא הבריאה.

בריאות, לפי ארגון הבריאות העולמי, היא מכלול של היבטים פיזיים, רגשיים, חברתיים, מעמדיים וכלכליים המשפיעים על מצבו הגופני והנפשי של הפרט וכן על איכות חייו. למאמאנט, וזה כבר הוכח מחקרית, השפעה חיובית על בריאותן של השחקניות. אתן אלה שבוחרות בכל פעם לסלק כל סיבה וכל תירוץ ללמה לא, ולצאת לאימון או למשחק.

כשפגשנו לראשונה את עופרה וגלית יחד עם דפנה ושותפות נוספות לדרך – גילינו נשים מופלאות, מעוררות השראה, מחויבות, עם יכולת נתינה ועם רוח מאוד מיוחדת. רוח שבמובנים רבים מזכירה לנו את רוח סופר-פארם, והחיבור נראה לנו טבעי ביותר.

השילוב בין הפעילות הפיזית – המשחק, התחרות לבין המרכיבים הרגשיים – הביחד שנוצר בכל ליגה, הדוגמה האישית והשיתוף של המשפחה, התרומה לקהילה – כל התבשיל המיוחד הזה שנרקם על המגרש, נראה בעיננו כבשורה ששווה להפיץ אותה עוד ועוד – לכל הנשים בישראל.

וזו המשימה שלנו בסופר-פארם. בשותפות הזו אנחנו מבקשים בעיקר לעזור להפיץ את בשורת מאמאנט לקהלים נוספים. על איך נעשה זאת – נספר בהמשך הדרך.

בינתיים אני רוצה להזמין את כולכן להצטרף לאירוע שפותח את Good Life – מרוץ Life Run – מרוץ הנשים של תל-אביב שמקיימת סופר-פארם זו השנה השלישית בנמל תל-אביב. המרוץ ייערך ב-21.3 ויש בו שלושה מקצים – 4, 8 ו-12 ק"מ – יוצאים מהנמל רצים לאורך הטיילת וחוזרים למסיבה אנרגטית וכייפית. בכלל, זוהי עוצמה נשית במיטבה. לשחקניות מאמאנט הנחה מיוחדת של 10%.

למימוש ההנחה היכנסו ל-www.life-run.co.il

אני בטוחה כי זו תהיה שותפות נפלאה.

בהצלחה לכולנו!
גלי ברגר,
ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם